نشست معاون وزیر نفت در منابع انسانی و مدیریت با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، معاون سلامت سازمان و نیز روسای مراکز بهداشت و درمان های آبادان ، آغاجاری ، گچساران و مسجدسلیمان به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

سلامت نیوز : در نشست معاون وزیر با مدیرعامل سازمان و روسای مراکز بهداشت و درمان جنوب به میزبانی اهواز مطرح شد دکتر کیان: عزم وزارت نفت این است که معضلات مراکز بهداشت و درمان را مرتفع سازد نشست معاون وزیر نفت در منابع انسانی و مدیریت با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، معاون سلامت سازمان و نیز روسای مراکز بهداشت و درمان های آبادان ، آغاجاری ، گچساران و مسجدسلیمان به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 در این مراسم ابتدا دکتر کیان ، مدیرعامل سازمان ضمن تشکر از دکتر سلحشور و هیات همراه ، اظهار داشت: حضور معاون وزیر نفت در منابع انسانی در استان خوزستان باعث شد تا روسای مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت در جنوب فرصت را مغتنم بشمارند و مسائل و معضلات مربوط به نیروی انسانی در مجموعه خود را مطرح کنند.

وی با بیان این که عزم وزارت نفت این است که معضلات مراکز بهداشت و درمان را مرتفع سازد ، افزود: این اطمینان را به روسای مراکز می دهیم که پشت همه اظهارنظرهایی که از سوی مقامات ایراد می شود حتما راه حل هایی نیز برای برون رفت مراکز از این معضلات وجود خواهد داشت. مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به این نکته نیز اشاره کرد که در سال 77 و در زمان تشکیل این سازمان ، تنها 5 هزار نیروی انسانی وجود داشت و چارت سازمان نیز بر اساس همان تعداد نیروها تعیین شد این در حالی است که اکنون تعداد نیروی انسانی شاغل در این سازمان به حدود 10 هزار نفر افزایش یافته است.

دکتر کیان همچنین در پایان دیدار صمیمانه دکتر سلحشور با کارکنان بهداشت ودرمان اهواز ، اظهار داشت: معاون وزیر نفت قطعا پیگیر مساله تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری خواهد بود و تمام تلاش ما این است که رضایتمندی کارکنان را بالا برده و دغدغه های آنان را کمتر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha