سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
سلامت نیوز: زنی كه متهم است به پسردایی خود در قتل شوهرش كمك كرده پشت میله‌های زندان در انتظار برگزاری جلسه محاكمه و صدور حكم به سر می‌برد.
این زن كه صفورا نام دارد متهم است هنگامی كه به سفر ماه‌عسل رفته بود به پسردایی‌اش كمك كرد تا شوهرش را به قتل برساند اما خود او مدعی است در این ماجرا هیچ نقشی نداشت. صفورا كه یك روز بعد از قتل خودش را به پلیس استان هرمزگان معرفی كرد در بازجویی‌های اولیه گفت: «پسردایی‌ام به نام نریمان شوهرم را با شلیك گلوله كشت و فرار كرد و جسد اكنون در منطقه‌ای بیابانی است.»
ماموران بعد از شنیدن حرف‌های زن 19ساله به محلی كه او اعلام كرده بود، رفتند و جنازه رضا را در حالی كه اثر اصابت یك گلوله روی قفسه سینه‌اش مشهود بود پیدا كردند به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری نریمان آغاز شد و این مرد چند روز بعد به دام افتاد و به قتل اعتراف كرد.
كارآگاهان برای روشن شدن ماجرا صفورا را یك‌بار دیگر تحت بازجویی قرار دادند. این زن كه در كودكی والدین خود را از دست داده بود و برادر بزرگ‌ترش وظیفه سرپرستی او را برعهده داشت در اعترافاتش گفت: «برادر بزرگم چند وقت قبل به من گفت رضا كه پسرخاله‌ام بود از من خواستگاری كرده است. برادرم بدون اینكه نظرم را بپرسد جواب مثبت داده بود و به این ترتیب كارهای مقدماتی انجام شد اما به دلیل اینكه فهمیدیم رضا معتاد است مراسم عروسی یك سال به تعویق افتاد. رضا می‌گفت اعتیاد ندارد و فقط به صورت تفننی مواد مصرف می‌كند. او مغازه‌دار بود و درآمد خوبی داشت و بالاخره من در مقطع پیش‌دانشگاهی ترك تحصیل و با رضا ازدواج كردم. البته خودم هم به او علاقه‌مند شده بودم.»
متهم ادامه داد: «ما بعد از عروسی چون خودمان خانه نداشتیم به منزل مادرشوهرم رفتیم و یك هفته در آنجا ساكن بودیم تا اینكه قرار شد به ماه عسل برویم. نریمان كه پسردایی‌ام است وقتی ماجرای سفر ما را فهمید به شوهرم گفت او هم می‌خواهد همراه‌مان بیاید. من با این كار مخالف بودم و می‌خواستم در این سفر با رضا تنها باشم اما همسرم نتوانست به نریمان نه بگوید.»
این زن در ادامه اظهاراتش گفت: «بالاخره روز حادثه سه‌نفری سوار پژو 405 شوهرم به راه افتادیم و قرار بود تمام منطقه جنوب را بگردیم اما وقتی به منطقه‌ای خلوت و بیابانی رسیدیم نریمان گفت كاری دارد و از شوهرم خواست توقف كند. او بعد از پیاده شدن از ماشین با شوهرم دعوا كرد و گفت به من علاقه دارد و می‌خواست با من ازدواج كند. نریمان به رضا می‌گفت تو حق نداشتی با صفورا ازدواج كنی. شوهرم هم با نریمان دعوا می‌كرد. پسردایی‌ام یك لحظه كلتی را از زیر پیراهنش بیرون كشید و به رضا شلیك كرد. من خیلی ترسیده بودم و نمی‌توانستم هیچ واكنشی نشان بدهم. نریمان بعد از كشتن شوهرم من را همراه خودش برد و به خانه خواهرم رساند. من شب ماجرا را برای خواهرم تعریف كردم و او پیشنهاد داد خودم را تسلیم كنم. من هیچ نقشی در این قتل نداشتم و اصلا نمی‌دانستم نریمان چه نقشه‌ای در سر دارد ضمن اینكه از اول با همراه بردن او در این سفر مخالف بودم و این شوهرم بود كه نتوانست به وی جواب رد بدهد.» در ادامه تحقیقات نریمان تحت بازجویی قرار گرفت و به كشتن رضا اعتراف كرد و گفت به دلیل علاقه‌ای كه به صفورا داشت بعد از ازدواج آن دو از رضا كینه به دل گرفت و به قصد انتقام‌جویی دست به سلاح برد. بنا بر این گزارش دو متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و به زودی پای میز محاكمه می‌روند.
منبع: روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha