چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 48076

رییس اتحادیه قناد ان اراک گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش قیمت شیرینی، بستنی، فتیر و نان فانتزی قطعی است

سلامت نیوز :رییس اتحادیه قنادان اراک گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش قیمت شیرینی، بستنی، فتیر و نان فانتزی قطعی است.

حسن شمس در گفت‌و گو با ایلنا با اعلام این خبر افزود: علیرغم افزایش قیمت مواد اولیه در آستانه سال نو، براساس دستور دولت تا اردیبهشت‌ماه سال جاری هیچگونه اقدامی درخصوص افزایش قیمت این اقلام صورت نگرفت. وی تصریح کرد: هفته آینده طی برگزاری جلسه‌ای با مسوولان بازرگانی استان آنالیز جدید قیمت‌ها با توجه به افزایش هزینه مواد اولیه صورت خواهد گرفت و قیمت‌های جدید مشخص خواهد شد.

شمس اضافه کرد: درخواست فعالان این صنف افزایش قیمت تولیدات براساس درصد افزایش قیمت مواد اولیه بود که مورد قبول مسوولان واقع نشد و مقرر شد قیمت‌های جدید براساس آنالیز قیمت مشخص شود. وی از فعالیت 470 واحد دارای مجوز فعال در این صنف در اراک خبر داد و گفت: 200 واحد نیز در حال اقدام جهت دریافت جواز هستند. رییس اتحادیه قناد و بستنی اراک در پایان، در خصوص نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی تحت پوشش صنف مذکور تصریح کرد: با گرم شدن هوا مصرف آبمیوه و بستنی نیز افزایش می‌یابد و برهمین اساس نظارت بازرسان اصناف و بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان بر عملکرد واحدهای فروش این اقلام و دیگر اقلام زیرمجموعه این صنف به صورت مستمر انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha