به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) مراسم جشنی روز شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 10 تا 12:30 در تالار امام جواد (ع) ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

سلامت نیوز :  در این جشن که با همکاری روابط عمومی، دفتر امور زنان، اداره رفاه و مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت برگزار می شود، برنامه زنده طنز رادیویی با حضور جمعی از هنرمندان صدا و سیما اجرا می شود.

بر اساس این گزارش برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برندگان از جمله برنامه های این جشن بزرگ است.گفتنی است مركز مقاومت بسیج وزارت بهداشت نیز به مناسبت اعیاد پیش رو  (ولادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ) مسابقه كتابخوانی با اهدای جوایز ارزنده برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب دا ؛بنا بر این گزارش مسابقه مربوط به خواهران كتاب فاطمه زهرا (س) بانوی برتر ترجمه علیرضا رجالی تهرانی و مسابقه مربوط به برادران كتاب جاذبه و دافعه علی(ع) نوشته شهید مطهری است.این گزارش حاکیست به كلیه شركت كنندگان در مسابقه مبلغ 000/100 ریال اهداء می شود. و به نفرات برگزیده اول تا چهاردهم سفر زیارتی مشهد مقدس بهمراه 3 نفر از اعضای خانواده و به 10% نفرات برگزیده دارای بالاترین نمرات مبلغ 000/500 ریال اهدا می شود. شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام و دریافت كتابهای مربوطه به واحد بسیج خواهران مراجعه کنند.زمان مسابقه  9/3/91  و ساعت برگزاری مسابقه خواهران 20/9-9 و زمان برگزاری مسابقه برادران  20/10-10 صبح در محل نمازخانه برادران در ستاد وزارت بهداشت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha