چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 48094

رئیس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تصویب 2 سال مرخصی تحصیلی برای زنان دانشجویی كه بچه‌دار می‌شوند، خبر داد و گفت:‌ این موضوع از مهرماه اجرا می‌شود. مریم مجتهدزاده در نشست خبری بزرگداشت هفته زن از ادامه پیگیری‌ها برای تدوین لایحه «بیمه زنان خانه‌دار» خبر داد و گفت: منابع این امر مشخص شده است و بزودی این لایحه نهایی می‌شود.

سلامت نیوز : رئیس مركز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تصویب 2 سال مرخصی تحصیلی برای زنان دانشجویی كه بچه‌دار می‌شوند، خبر داد و گفت:‌ این موضوع از مهرماه اجرا می‌شود. مریم مجتهدزاده در نشست خبری بزرگداشت هفته زن از ادامه پیگیری‌ها برای تدوین لایحه «بیمه زنان خانه‌دار» خبر داد و گفت: منابع این امر مشخص شده است و بزودی این لایحه نهایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وطن امروز ؛ وی در ادامه از اعلام خبرهایی در زمینه بالا بردن وام ازدواج برای جوانانی كه واجد ویژگی‌های خاص هستند در روز زن خبر داد و گفت: لایحه این امر با كمك معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و رئیس بانك مركزی تدوین شده است تا وام ازدواج برای جوانانی كه دارای ویژگی‌های خاص هستند، افزایش یابد و جزئیات این موضوع در روز زن اعلام می‌شود. رئیس مركز امور زنان و خانواده با اشاره به طرح مشترك مركز امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی و متروی تهران برای ساماندهی زنان دستفروش و ایجاد بازارچه برای اشتغال این زنان گفت: از محل صندوق مهر امام رضا (ع) با كارمزد كم به این زنان وام اعطا می‌شود. رئیس مركز امور زنان و خانواده در پایان از ساخت مهد‌های كودك در كنار زندان‌ها به منظور رفاه حال زندانیان زن خبر داد و گفت: در این زمینه توافقاتی با سازمان بهزیستی انجام شده است كه این توافقات نهایی می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha