چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 48128
سلامت نیوز: پیش نویس سند ملی محیط زیست در شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی بررسی شد. دکترایراندخت فیاض، دبیر شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان این مطلب، به خراسان گفت: در جلسه دیروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی پیش نویس سند ملی محیط زیست با حضور محمدی زاده، معاون رئیس جمهور بررسی شد.

وی افزود: مقرر شد در این سند مسائل حقوقی و جرایم زیست محیطی، مسائل مربوط به زیست فضایی و شاخص های محیط زیست نیز گنجانده شود.بنا به گفته این مسئول، همچنین مقرر شد گزارشی از وضعیت موجود محیط زیست به شورا ارائه شود ضمن این که سند به گونه ای تدوین شود که برای دستگاه ها الزام آور و تعهدآور و قابل ارزیابی و سنجش باشد.

وی افزود: به سازمان محیط زیست یک ماه فرصت داده شد تا پس از کارشناسی های دقیق با همکاری وزارت بهداشت و تحت نظر کمیسیون تعلیم و تربیت، آخرین بررسی های کارشناسی را درباره سند ملی محیط زیست انجام و پس از تکمیل آن را به شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی ارائه دهد.

وی گفت: پس از تایید سند ملی محیط زیست در شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی این سند برای تایید و تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha