:طی دو روز گذشته، 18و19 اردیبهشت، 52 كودك بیمار با حمایت موسسه خیریه زنجیره ی امید توسط پرفسور برنارد پاوی از فرانسه و دكتر حمیدرضا فتحی، متخصصان جراحی ترمیمی، در مركز طبی كودكان تهران مورد معاینه قرار گرفتند.

سلامت نیوز :طی دو روز گذشته، 18و19 اردیبهشت، 52 كودك بیمار با حمایت موسسه خیریه زنجیره ی امید توسط پرفسور برنارد پاوی از فرانسه و دكتر حمیدرضا فتحی، متخصصان جراحی ترمیمی، در مركز طبی كودكان تهران مورد معاینه قرار گرفتند.
از این تعداد 18 بیمار نیازمند مورد عمل جراحی در سه بخش ترمیمی، شكاف كام و سوختگی قرار خواهند گرفت. این عمل ها از امروز تا دوشنبه هفته آتی در مركز طبی كودكان و بیمارستان ولی عصر انجام می شود.
به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روابط عمومی این موسسه سایر كودكانی كه به تشخیص پزشكان نیاز به جراحی نداشتند به طرق مختلف مانند لیزر درمانی، درمان های سرپایی، دارو درمانی و غیره، مداوا خواهند شد و برخی از كودكان نیز در لیست انتظار قرار گرفته اند تا در آینده جراحی شوند.
لازم به ذكر است كه پرفسور پاوی و دكتر حمیدرضا فتحی و دكتر مهدی فتحی در طی دو سال گذشته 98 عمل جراحی ترمیمی رایگان برروی كودكان نیازمند انجام داده اند.سایر هزینه های درمانی نیز از طریق مساعدت خیرین و تلاشهای موسسه زنجیره امید تامین شده است.
کاربران عزیزی که تمایل دارند به کودکان بیمار و محروم تحت پوشش موسسه کمک کنند میتوانند از طریق این آدرس (زنجیره امید) اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha