سلامت نیوز: مردان و زنان افیونی در قالب مسافرت‌‌های خانوادگی به ترانزیت مواد مخدر می‌پرداختند.

5 دی ماه سال گذشته پلیس اطلاع پیدا کرد که چند زن و مرد با راه‌اندازی گروهی برای ترانزیت و حمل مواد مخدر در ورامین شروع به فعالیت کرده‌اند.

همین گزارش کافی بود تا با دستور بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین تیمی از مأموران برای دستگیری اعضای این باند افیونی وارد عمل شوند.

مأموران در تحقیقات خود پی بردند که اعضای این باند 2 زن و 3 مرد هستند و با جاسازی محموله‌‌های مواد مخدر در خودرو‌‌های پژو و سمند و برای گمراه کردن تیم‌‌های پلیس در نقش اعضای یک خانواده سفر‌هایی دارند و با این شگرد به جابه‌جایی مواد مشغول هستند.

اعضای این گروه که 30 تا 40 ساله هستند در مخفیگاه خود در حال جاسازی مواد در خودروهایشان بودند که پلیس روز 7 دی ماه سال 1390 با عملیات‌‌های همزمان 2 زن و مرد را در مخفیگاهشان در ورامین دستگیر کرد. تحقیق از این مردان و زنان‌ نشان داد که یکی از اعضای اصلی باند در تهران پنهان است که پلیس با تعقیب و تجسس توانست مخفیگاه وی را نیز ردیابی کند و در روز 11 دی‌ماه سال گذشته وی را به دام اندازد.

در تحقیقات تخصصی مشخص شد که زن و مردی پس از ازدواج در ورامین زندگی می‌کردند و بعد از مدتی تصمیم به راه‌اندازی گروهی برای ترانزیت مواد مخدر گرفته‌اند. کارآگاهان با بازرسی از خودرو و مخفیگاه این گروه افیونی 130 کیلو از انواع مواد مخدر کراک، هروئین و مورفین را کشف کردند.

منبع: روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha