مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: با توجه به نظر آزمایشگاه مبنی اینکه حدود ۳۰۰ تن گوشت توقیف شده فاسد نشده است، این گوشت‌ها در شبکه توزیع خواهد شد.

سلامت نیوز :نظرعلی حاجی‌پاشا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با فارس درباره پرونده توقیف 300 تن گوشت در شهر قدس،‌ اظهار داشت: حدود 12 تن از این میزان گوشت در ابتدای کشف به علت فاسد بودن معدوم شد.

وی ادامه داد: در ادامه، نمونه‌های مورد نیاز به آزمایشگاه فرستاده شد که در نهایت آزمایشگاه اعلام کرد مابقی گوشت‌ها فاسد نشده و قابلیت توزیع در شبکه را دارد.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: موضوع را به بازرگانی اعلام کردیم و گوشت‌ها باید تحت نظر آنها در شبکه توزیع شود.حاجی‌پاشا درباره جریمه این واحد متخلف گفت: درباره گوشت‌هایی که معدوم شد، با توجه به عدم صلاحیت رسیدگی در تعزیرات، پرونده به محاکم عمومی ارسال و در آنجا رسیدگی خواهد شد. در مورد بقیه گوشت‌ها هم باید بازرگانی درباره اینکه آیا واحد متخلف از توزیع امتناع کرده یا خیر، نظر دهد، بعد از این مرحله به آن رسیدگی خواهیم کرد.پیش از این یک محموله ۳۰۰ تنی گوشت قرمز در شهر قدس کشف شده بود که حدود ۱۲ تن آن در ابتدا فاسد تشخیص داده و معدوم شد که مابقی آن برای تأیید سلامت به آزمایشگاه فرستاده شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha