سلامت نیوز: دبیر انجمن نوشابه با تكذیب شایعه افزایش قیمت گفت: هیچ یك از اعضاى اتحادیه افزایش قیمت نداده اند و در حال حاضر با سازمان حمایت براى افزایش۱۵ درصدى مذاكره مى كنیم.

حداد مقدم در گفت و گو با پانا با اشاره به اینكه هیچ مجوزى براى افزایش قیمت نوشابه داده نشده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ شركت در زیر مجموعه اتحادیه فعال هستند كه هیچ یك از قانون تخلف نكرده و افزایش قیمت نداده اند.وى ادامه داد: اگر تخلفى بوده در شركت هایى است كه زیر مجموعه اتحادیه نیست و در آن صورت نیز تخلف انجام شده از سوى سازمان حمایت پیگیرى شده و بدون شك با آن برخورد مى شود.
دبیر انجمن نوشابه در پاسخ به این سال كه آیا تقاضاى افزایش قیمت داشته اید گفت: ما به دنبال افزایش قیمت هستیم و تقاضاى افزایش ۱۵ درصدى نیز به سازمان حمایت ارایه كرده ایم اما هنوز مذاكرات در این خصوص به پایان نرسیده است.

وى تاكید كرد: در صورتى كه مجوز افزایش ۱۵ درصد به ما بدهند به نقطه سر به سر خواهیم رسید زیرا در سال گذشته هزینه نیروى كار، هزینه سربار و هزینه تامین مواد اولیه همگى رشد داشته و لازم است تا نرخ كالا نیز افزایش یابد.گفتنى است كه روز چهارشنبه یكى از خبرگزارى ها خبر افزایش ۳۰ درصدى قیمت نوشابه را اعلام كرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha