120 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در سقز احداث می‌شود.

سلامت نیوز : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز، شامگاه پنجشنبه به همراه نماینده شهرستان سقز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر ،مسئول زکات کمیته این شهرستان وبرخی مسئولان ، با یکی از خانواده های تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) این شهرستان دیدارکردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مسائل و مشکلات این خانواده توسط رئیس کمیته امداد بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد. فاروق محمودی رسالت کمیته امداد در جامعه را توسعه همدلی و ارتباط بین فقرا عنوان کرد وگفت: خدمت به محرومان یکی از وظایف اصلی نظام اسلامی است که این وظیفه خطیر و مهم به کمیته امداد امام خمینی (ره) تفویض شده است.

احداث 120 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در سقز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز در ادامه این دیدار در گفت وگو با خبرنگار ما از احداث 120 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد. محمودی تصریح کرد:در راستای کمک به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، 120 واحد مسکونی به ایتام تحت پوشش واگذار می گردد. وی افزود: توجه به مسکن واشتغال خانواده های تحت پوشش ونیازمند از سیاستهای کمیته امداد امام (ره) کشور و استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha