انجمن جراحان لثه اروپا برای اولین بار از یک محقق ایرانی برای عرضه آخرین یافته های وی در زمینه کاشت دندان و جراحی کم تهاجمی استخوان فک دعوت به عمل آورد.

سلامت نیوز : انجمن جراحان لثه اروپا (EFP) ) بزرگترین تشکل علمی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت در جهان است که هر 3 سال یک بار کنگره جهانی خود را به نام "یورو پریو" در یکی از پایتخت های کشورهای عضو این انجمن که دانشکده دندانپزشکی آن دارای بخش تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت باشد، اجرا می کند.
کنگره یورو پریو بزرگترین و مهمترین گردهمایی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت در دنیا است که حدود 10 هزار متخصص و دندانپزشک از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛این انجمن برای اولین بار از یک محقق و جراح ایمپلنت ایرانی برای ارائه آخرین یافته ها در حوزه جراحی کم تهاجمی اتخوان فک دعوت به عمل آورد. دکتر بهنام شکیبایی از محققان ایرانی است که اکتشافات و اختراعاتی در زمینه "سینوس لیفت میکرو سرجری " دارد.سخنرانی وی در این کنگره جهانی در بخش تحقیقات جراحی، بازسازی استخوان فک با عنوان "میکرو سرجری در سینوس لیفت باز" در روز پنجشنبه 7 ژوئن 2012 (18 خرداد ماه) در مرکز همایشهای بین المللی وین ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha