این کمیته قرار است پیگیر وعده‌هایی باشد که رئیس جمهور در راستای قوانین به پرستاران داده است تا با پایان دولت دهم همه آن‌ها اجرائی شود.

سلامت نیوز : رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: کمیته پیگیری مشکلات پرستاران که چهارشنبه شب هفته گذشته به دستور رئیس جمهور تشکیل شد هفته آینده وارد عمل می‌شود.

"غضنفر میرزابیگی" در گفتگو با ایلنا در این باره گفت: در جلسه دیدار اعضای شورای عالی نظام پرستاری با رئیس جمهور که چهارشنبه شب هفته گذشته برگزار شد تمامی قوانینی که در ارتباط با پرستاری در مجلس به تصویب رسیده است و دولت باید آن‌ها را اجرا کند یک بار دیگر مرور شد. وی با بیان اینکه رئیس جمهور کمیته‌ای را در سطح دولت برای پی گیری مسائل مربوط به پرستاران تشکیل دادند افزود: وزیر بهداشت، رئیس نهاد ریاست جمهوری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، و دو نفر از نمایندگان سازمان نظام پرستاری از اعضای این کمیته هستند.

رئیس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: این کمیته قرار است پیگیر وعده‌هایی باشد که رئیس جمهور در راستای قوانین به پرستاران داده است تا با پایان دولت دهم همه آن‌ها اجرائی شود. وی افزود: موضوعاتی که قراراست دراین کمیته پیگیری شود شامل اجرای قانون تعرفه گذاری، قانون ارتقاء بهره وری در بخش دولتی، غیردولتی، نیروهای مسلح و تامین اجتماعی نیز می‌شود. میرزابیگی با ابراز امیدواری از اینکه با تشکیل این کمیته از سوی رئیس جمهور امور مربوط به پرستاران به سرانجام برسد گفت: البته اینکه چقدر موانع برطرف شود بستگی به نوع تصمیماتی دارد که در این کمیته گرفته می‌شود. رئیس سازمان نظام پرستاری تشکیل کمیته پی گیری مسائل مربوط به پرستاران را قدم بزرگی دانست که از سوی دولت برداشته شده است افزود: تشکیل کمیته نشان دهنده اهمیتی است که رئیس جمهور به مسائل پرستاران می‌دهند. ازهمین رو نسبت به تشکیل کمیته، مصوبات آن خوش بین هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha