دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 48510

سرپرست معاونت بیمه سلامت صندوق بیمه خدمات درمانی گفت: در راستای گسترش امر سلامت در جامعه با سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخصوص تخصیص منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با این سازمان مكاتباتی انجام گرفته است.

سلامت نیوز : سرپرست معاونت بیمه سلامت صندوق بیمه خدمات درمانی گفت: در راستای گسترش امر سلامت در جامعه با سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخصوص تخصیص منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با این سازمان مكاتباتی انجام گرفته است. امیر پیروزیان افزود: در این مناسبات درخواست تخصیص 350 میلیارد تومان برای گروه بیماران خاص، شیمی درمانی و رادیوتراپی را ارائه كرده‌ایم، اما تاكنون پاسخی از سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیرامون مطالبات انجام شده، دریافت نكرده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ وی با اعلام پیشنهاد افزایش 10 تا 12 درصدی تعرفه‌های درمانی از سوی این صندوق به شورای عالی بیمه، گفت: منابع صندوق بیمه خدمات درمانی بیش از این اجازه افزایش تعرفه‌ها را نمی‌دهد، البته تعیین تعرفه‌های سالانه منوط به كارشناسی دقیق و تصویب در شورای عالی بیمه است. وی با تأكید بر اینكه صندوق‌های بیمه‌ای براساس منابع خود پیشنهاد افزایش تعرفه را ارائه می‌دهند، اظهار داشت: تعرفه‌ها باید به گونه‌ای تنظیم شوند كه پرداخت از جیب مردم كاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha