سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 48545

یك عضو انجمن جراحان پلاستیك آمریكا گفت: پس از 50 سالگی زمان مناسبی برای جوان‌سازی پوست گردن است چرا كه در این زمان تغییراتی در پوست گردن به وجود آمده است و می‌توان آن‌ها را برطرف كرد.

سلامت نیوز : دكتر رامتین كثیردر گفت وگو با ایسنا، افزود: چگونگی افزایش سن هر فرد با افراد دیگر كاملا متفاوت است و به عوامل ژنتیك، استرس، افزایش و كاهش وزن بستگی دارد. البته ممكن است فرد در یك دوره از زندگی خود زودتر مسن شود و در سال‌های بعد این روند كند شود. این عوامل در زمینه تصمیم‌گیری برای كشیدن پوست صورت فرد موثر است بنابراین توصیه و درمان واحدی برای همه افراد وجود ندارد.

وی در ادامه گفت:‌ عمل‌های جوان‌سازی صورت در ایران هم انجام می‌شود و روشهای جدیدی كه در حال حاضر در آمریكا به كار گرفته می‌شود، پس از یكی دو سال در ایران از آن‌ها استفاده می‌شود. اما عمل زیبایی بینی در ایران پیشرفته‌تر از سایر اعمال جراحی پلاستیك است چون انجام این عمل در ایران بسیار رواج دارد.این فوق تخصص جراحی صورت درباره جوان‌سازی پلك اظهار كرد: اگر میزان پوست پلك بالای چشم زیاد باشد باید برداشته شود ولی بدون دادن برش به پلك پایین می‌توان چربی‌ها را ترمیم كرد و از لیزر و تزریق چربی در اطراف چشم برای این كار بهره برد.كثیر درپایان درباره انتخاب بیمار برای اعمال جراحی زیبایی گفت: این مساله از هر مورد دیگری مهمتر است. هم بیمار باید جراح مناسبی را انتخاب كند و هم پزشك روش درمانی درستی را بر حسب آناتومی و ویژگی‌های ژنتیك فرد برگزیند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha