سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 48548

رییس دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت:‌ در حال حاضر رابطه میان توانبخشی و صنعت در حد صفر است و با وجود آلودگی صوتی در كارخانه‌ها، همكاری میان دو بخش وجود ندارد.

سلامت نیوز : دكتر اكبری در مراسم افتتاحیه یازدهمین كنگره شنوایی شناسی ایران افزود: اولین قدم ما برقراری ارتباط میان توانبخشی و صنعت است.وی در ادامه اظهار كرد: بین‌المللی كردن رشته توانبخشی یكی دیگر از كارهایی است كه لازم است انجام شود. البته در زمینه رشته فیزیوتراپی از كشورهایی مانند پاكستان و سودان دانشجو جذب كرده‌ایم و لازم است در زمینه رشته‌های شنوایی شناسی و گفتار درمانی نیز این راه را پیش بگیریم البته پیش از آن باید در زمینه آزمایشگاه و پژوهش و یادگیری زبان انگلیسی اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ وی با بیان اینكه یكی از مسائل ما در حال حاضر بیمه‌های خدمات درمانی است، تصریح كرد: در این زمینه مذاكراتی را با مسئولان انجام داده‌ایم و امیدواریم كه مشكل بیمه رشته‌های توانبخشی نیز حل شود.اكبری در پایان ابراز امیدواری كرد رشته توانبخنشی ایران بتواند در جهان جایگاه مناسبی را به دست آورد و تولیدات علمی در این رشته افزایش یابد تا بتوان در آینده ایران در زمینه رشته توانبخشی رتبه اول را در منطقه به دست آورد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha