دبیر علمی جشنواره آسیایی بهداشت خانواده گفت: فراخوان مقاله چهارمین چشنواره آسیایی بهداشت خانواده در 4 و 5 دی با هدف ارتقای سطح بهداشت فردی و عمومی در سالن همایش های رازی برگزار می شود.

دكتر شاهزاده فاضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این جشنواره در 2 بخش پزشكی و غیرپزشكی برگزارمی شود كه در بخش غیرپزشكی به ارتباط بین صنایع مختلف از جمله لوازم بهداشتی و رسانه ها با بهداشت خانواده پرداخته می شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره برقراری ارتباط بیشتر بین محققان داخلی و خارجی و فراهم كردن زمینه ارائه گسترده تر مطالعات انجام شده از سوی محققان است.
فاضلی فراهم كردن حمایت های مالی از مطالعات مناسب صورت گرفته در زمینه بهداشت خانواده و انتقال یافته های محققان به شبكه سراسری خانواده و انتقال یافته های پزشكان به شبكه سراسری علمی جهان را از اهداف این جشنواره عنوان كرد.
وی خاطرنشان کرد:  شرایط مقالات پذیرفته شده در این جشنواره در زمینه بهداشت مادر و كودك، بهداشت محیط، بهداشت درمان، اپیدمیولوژی پزشكی اجتماعی، تغذیه، داروسازی، بیماری های عفونی و گرمسیری و بیماری های پوستی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha