سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 48602

مراسم کلنگ زنی چندین پروژه آموزشی و خوابگاهی با حضور علی اکبر ولایتی و حسن ابوالقاسمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ‌صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

سلامت نیوز : احداث پژوهشکده باقرالعلوم، مدرسه پرستاری و بهیاری، ساختمان خوابگاهی برای همراهان بیمار و مسجد حضرت زهرا (س) در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله پروژه‌هایی بود که امروز کلنگ آن بر زمین زده شد. در ابتدا پروژه مدرسه پرستاری و بهیاری و احداث خوابگاه و مسجد حضرت زهرا (س) در ۵ طبقه که ۲ طبقه آن به پارکینگ اختصاص دارد معرفی شد که ۲ سال دیگر به اتمام خواهد رسید و از مهر امسال ۵۰ نفر از رشته پرستاری و بهیاری در مقاطع فوق دیپلم در این مدرسه پذیرش خواهند شد. تا قبل از سال ۹۲ به صورت موقت جهت آموزش در کلاس‌های آموزشی دانشکده پرستاری مستقر می‌شوند و هزینه ساخت این پروژه هنوز برآورد نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ پژوهشکده باقرالعلوم بیمارستان مسیح دانشوری از دیگر پروژه هایی بود که در ۹ طبقه برای ۱۰ مرکز تحقیقاتی این بیمارستان در مدت ۴ سال راه اندازی می شود. در این پژوهشکده مراکز تحقیقاتی از جمله مایکروباکتریولوژی، ‌ویروس‌شناسی، خدمات پزشکی از راه دور، بیماری‌های مزمن تنفسی، پیوند ریه و بیماری‌های نای فعالیت خواهند داشت. ورهام مدیر بیمارستان مسیح دانشوری در حاشیه این مراسم در مورد این پروژه گفت: این پژوهشکده دارای آزمایشگاه تحقیقاتی است که یکی از طبقات آن جهت حضور مهمان‌های خارجی از جمله دانشمندان و اعضای هیئت علمی کشورهای دیگر به خصوص آسیای شرقی و غربی برای گذراندن دوره‌های آموزشی و تحقیقاتی مهیا می‌شود. وی افزود: در ابتدا هزینه ۱۲۰۰ میلیارد تومان توسط یک خیر برای احدات این پروژه صرف شد که به دنبال آن ۶ میلیارد تومان دیگر نیز از سوی دولت به این پروژه تعلق گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha