چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 48610

محققان دریافتند که مصرف انگور قرمز تا حد زیادی در مبارزه با بیماری آلزایمر نقش دارد و در پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت موثر است.

انگور قرمز با بیماری آلزایمر مبارزه می کند
سلامت نیوز : تحقیقات جدید پزشکی نشان می دهد: انگور قرمز حاوی یک ترکیب طبیعی است که تا حد زیادی به مبارزه با بیماری آلزایمر کمک می کند.

براساس این تحقیقات، این ترکیب انگور قرمز همچنین با علائم بیماری آلزایمر مبارزه کرده و از شدت آن به میزان محسوسی می کاهد.این تحقیقات اولیه نشان می دهد که ترکیب طبیعی موسوم به رزوراترول موجود در انگور قرمز نقش زیادی در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر دارد.برپایه این گزارش، این ترکیب همچنین در گوجه و بادام زمینی یافت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ پژوهشگران در تحقیقات خود اشاره کرد که ترکیب رزوراترول در مبارزه و پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت موثر است و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.به گفته آنها، این ترکیب همچنین بدن را از احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی محافظت و سطح آمادگی آن را  ثابت نگه می دارد.علاوه بر پیشگیری از بیماری قلبی، رزوراترول در مبارزه با سرطان نیز موثر است.رزوراترول از سرطانی شدن سلول های بدن پیشگیری می‏کند و جلوی انتقال و پخش سلول هایی را که سرطانی شده‏اند، می‏گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha