چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 48700

نخستین همایش كشوری تحول و تعالی در بخش سلامت با حضور معاون راهبردی و توسعه منابع انسانی رییس جمهور روز چهارشنبه درمشهد برگزار شد.

سلامت نیوز : حدود 700 نفر از مدیران و مسوولان بهداشتی و درمانی شامل مسوولان دانشگاههای علوم پزشكی، دبیران كمیسیون تحول اداری سراسر كشور و سایر مدیران و كارشناسان ذیربط در این همایش حضور دارند.

مدیر تحول و تعالی دانشگاه علوم پزشكی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف همایش را ارتقا كیفیت خدمات بهداشتی و درمانی از طریق مدل ارزیابی تحول و تعالی سازمانی عنوان كرد.دكتر 'مجتبی محدث' گفت: تاكنون مدل ارزیابی تحول و تعالی سازمانی در صنعت كشورمان با هدف ارتقا بهره وری پیاده سازی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ وی افزود: دانشگاه علوم پزشكی مشهد نخستین دانشگاهی است كه تحول و تعالی سازمانی را در حوزه بهداشت و درمان استقرار داد.او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكی مشهد از سال 89 مدل تعالی سازمانی را در چهار زمینه بهداشت، درمان، آموزش و مشاوره در حال اجرا دارد و بدین طریق 60 واحد دانشگاهی اعم از بیمارستان و مراكز بهداشتی و درمانی تحت ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: از طریق این ارزیابی نقاط قوت و ضعف در واحدهای تحت پوشش بطور مستمر شناسایی شده و برنامه بهبود نارساییها و اثربخشی فرآیندها دنبال می شود.مدیر تحول و تعالی دانشگاه علوم پزشكی مشهد در افزود: رضایت بیمار، رضایت كادر درمانی و افزایش بهره وری از ثمرات مفید و ارزشمند پیاده سازی مدل تعالی سازمان در حوزه بهداشت و درمان است.وی گفت: در نخستین همایش كشوری تحول و تعالی سازمانی طبق ارزیابیهای انجام شده 21 واحد دانشگاهی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشكی مشهد به عنوان واحدهای نمونه معرفی شده و جایزه تعالی بهره وری را دریافت می كنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha