شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۸
کد خبر: 48766

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 70 هزار پزشک آمادگی ارائه خدمات خود را برای درمان رایگان مردم در قالب گروه‌های جهادی اعلام کرده‌اند.

سلامت نیوز : سردارمحمد رضا نقدی با بیان این مطلب گفت: دولت با تشکیل قرارگاه‌های سازندگی و برنامه‌ریزی، از ظرفیت عظیم بسیج که همان مردم هستند برای اقدامات گسترده در سازندگی و آبادانی کشور استفاده کند. وی بیان کرد: دولت باید در به کارگیری بسیج مردمی پیشنهاددهنده کار بوده و طرح‌ها و برنامه‌های خود را به بسیج اعلام کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدام بسیج در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته با 70 هزار پزشک مصاحبه چهره به چهره انجام شد و اکثریت آنها آمادگی خود را برای ارائه خدمات رایگان به مردم اعلام کردند که هم‌اکنون بخشی از این ظرفیت در بسیج جامعه پزشکی استفاده می‌شود. سردار نقدی گفت: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های خرد و دیر بازده را در عرصه‌های مختلف، می‌توان به بسیج سازندگی سپرد تا با کمترین هزینه و بالاترین تعهد انجام شود. اثبات این مدعا اجرای ده‌ها هزار پروژه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در مناطق محروم کشور و اعتراف مردم و مسئولان به این امر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha