رییس بیمارستان بهارلو با انتقاد از روند تعیین تعرفه‌های خدمات درمانی، گفت: در صورت عدم اصلاح تعرفه‌های موجود، بیمارستان‌های دولتی توان رقابت با بخش خصوصی را نخواهند داشت. این امر باعث می‌شود متخصصان و اساتید توانمند ما به تدریج بیمارستان‌های دولتی را ترك گفته و جذب بخش خصوصی شوند.

سلامت نیوز : دكتر خسرو صادق نیت در گفت وگو با (ایسنا)، ضمن تاكید بر برخورد جدی بیمارستان با پزشكانی كه با بیمارشان روابط مالی برقرار كرده و مبلغی بالاتر از حد تعرفه‌های تعیین شده دریافت می‌كنند، گفت: به هر روی نمی‌توان به طور قطع منكر وجود این روابط شد.

وی اضافه كرد: تا زمانی كه تعرفه‌ها، منطقی نباشند، بروز این اتفاقات غیر معمول نخواهد بود.صادق نیت ضمن تاكید بر پر كردن خلاء‌های موجود، اظهار كرد: با دستیابی به تعرفه‌های متناسب با خدمات ارائه شده، جلوی بسیاری از موارد غیراخلاقی چون پدیده زیرمیزی گرفته می‌شود.رییس بیمارستان بهارلو از روند تعیین تعرفه‌های خدمات درمانی گلایه كرد و گفت: نتیجه این امر باعث می‌شود متخصصان و اساتید توانمند ما به تدریج بیمارستان‌های دولتی را ترك گفته و جذب بخش خصوصی شوند.

وی ادامه داد: در صورت عدم اصلاح تعرفه‌های موجود، بیمارستان‌های دولتی توان رقابت با بخش خصوصی را نخواهند داشت. این در حالی است كه دولتمردان و مسئولان انتظار ارائه خدمات مطلوب را از مراکز دولتی دارند و این توقع به حقی است که این مراكز خدماتی شایسته و در شان مردم ارائه دهند.رییس بیمارستان بهارلو با بیان اینكه اگر به نیازهای اولیه مالی بیمارستان‌ها پاسخ داده شود این مراکز می‌توانند خدمات خوبی به مردم ارائه دهند، گفت: بیمارستان بهارلو تجربه موفقی دراین زمینه است زیرا میزان رضایت مراجعان به این بیمارستان مطابق نظرسنجی‌های صورت پذیرفته در حد قابل قبولی قرار دارد.صادق نیت با اشاره به اینكه تعرفه‌های بیمارستانی، مناسب نیستند، گفت: این تعرفه‌ها باید به گونه‌ای تعیین شوند كه بتوان برای پیشبرد اهداف بیمارستان برنامه ریزی كرد و با افزایش رضایت كاركنان و كادر پزشكی، بهره وری نیروی كار را افزایش داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha