موسسه خیریه یاوران ایتام در نظر دارد با اجرای طرح «سفره مهربانی» با همکاری افراد داوطلب به تامین بخشی از مایحتاج کودکان یتیم و خانواده سرپرست شان بپردازد.

اطعام یتیمان بر سر سفره مهربانی
سلامت نیوز: موسسه خیریه یاوران ایتام در نظر دارد با اجرای طرح «سفره مهربانی» با همکاری افراد داوطلب به تامین بخشی از مایحتاج کودکان یتیم و خانواده سرپرست شان بپردازد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، دین مقدس اسلام توجه ویژه ای به یتیمان داشته و علاوه بر قرآن کریم در بعضی روایات و سخنان پیشوایان معصوم علیهم السلام نیز توصیه های فراوانی در خصوص آنها شده است.
قرآن كریم می فرماید: «با یتیمان سخن نیكو و دل پسند بگویید، به آن ها اطعام دهید، آن ها را گرامی داشته و به آنها پناه دهید و هرگز آن ها را آزرده خاطر نكرده و از خود دور نكنید.»
همچنین پیامبر عظیم الشان اسلام برای برآورده شدن آرزوها محبت به یتیمان را توصیه میکند و میفرماید :« آیا دوست دارى دلت نرم و آرزویت برآورده شود ؟ بر یتیم ترحّم كن و دست محبت بر سر او بكش و از غذاى خود به او بخوران تا قلبت نرم و حاجتت روا گردد .»

با توجه به اهمیت موضوع و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان موسسه خیریه یاوران ایتام که با هدف یاری رسانی به کودکان یتیم بی بضاعت شکل گرفته است، در نظر دارد با اجرای طرح سفره مهربانی » با همکاری افراد داوطلب به تامین بخشی از مایحتاج کودکان یتیم و خانواده هایی  سرپرست شان  را دراثراتفاقاتی نظیر تصادفات زلزله، بیماری و.... از دست داده اند و در حال حاضر منبعی مالی برای گذران زندگی ندارند بپردازد.


لذا علاقه مندانی که مایل به شرکت در این طرح خداپسندانه هستند می توانند با دفتر سلامت نیوز به شماره 02188302127 و  یا پست الکترونیکی news@salamatnews.com برای تقبل هزینه یک ماهه این عزیزان تماس بگیرند .
لازم به ذکر است که برای هر خانواده مبلغ 250 هزارتومان که تحت عنوان یک سبد ارزاق ماه مبارک رمضان شامل: برنج،گوشت، مرغ، روغن، پنیر و حبوبات و چای و ...   تعلق میگیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha