شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
سلامت نیوز: وی درباره وضعیت جسمانی این مددكار زن گفت: خوشبختانه ضرب و جرح وارد شده شدید نیست، اما این چندمین باری است كه ماموران اورژانس مورد حمله قرار می‌گیرند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی كشور از ضرب و جرح مددكار زن اورژانس اجتماعی هنگام مداخله در پرونده كودك آزاری خبر داد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: صبح امروز هنگامی كه ماشین اورژانس اجتماعی به همراه ماموران نیروی انتظامی جهت رسیدگی به یك پرونده كودك آزاری در حوالی میدان شوش حاضر شدند، مددكار زن اورژانس اجتماعی مورد ضرب و شتم قرار گرفت كه این امر منجر به مجروح شدن این زن از ناحیه صورت و انتقال او به بیمارستان سینا شد.

وی درباره وضعیت جسمانی این مددكار زن گفت: خوشبختانه ضرب و جرح وارد شده شدید نیست، اما این چندمین باری است كه ماموران اورژانس مورد حمله قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی كشور ضمن تاكید بر این كه ماموران اورژانس عملكرد وظیفه شناسانه‌ای دارند، اظهار كرد: ماموران اورژانس در پرونده‌های خطرناك مداخله می‌كنند، اما در برابر آنها واكنش وجود دارد و این امر ضرورت ارتقا امنیت ماموران اورژانس را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه با تاكید بر لزوم تجهیز ماموران اورژانس اجتماعی به "اسپری" و "شوكر" گفت: لازم است ماموران اورژانس ضابط قضایی شوند تا دیگر در معرض خطرات اینچنینی قرار نگیرند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha