رییس مرکز سنجش پزشکی گفت: پذیرفته شدگان آزمون دستیاری تخصصی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 3 خرداد ماه فرصت انتخاب رشته/ محل دارند.

سلامت نیوز :  دکتر جبراییل نسل سراجی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ افزود: سه برابر ظرفیت پذیرش نهایی، یعنی معادل 8000 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری دوره سی و نهم مجاز به تعیین رشته می شوند که می توانند به انتخاب رشته/ محل بپردازند.

وی افزود:  داوطلبان از شنبه 30 اردیبهشت که نتایج اولیه آزمون اعلام شده است تا ساعت 24 روز چهارشنبه 3 خردادماه فرصت دارند رشته/ محل خود را انتخاب کنند که در نهایت 2500 نفر پذیرفته خواهند شد.

در اطلاعیه شماره 8 سازمان سنجش پزشکی در خصوص سی و نهمین آزمون دستیاری آمده است:

«به اطلاع  واجدین شرایط انتخاب رشته – محل سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشكی بالینی فروردین ماه سال 1391 می رساند: این گروه از داوطلبان می بایست با استفاده از راهنمای انتخاب رشته – محل دوره مربوطه (که در تاریخ 1/3/1391 اعلام می گردد) و با در نظر گرفتن مندرجات كارنامه اولیه و راهنمای ثبت نام جهت شركت در آزمون مذكور و نیز با رعایت كلیه مقررات مرتبط با سهمیه تائید شده از ساعت 14 مورخ 1/3/1391 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 3/3/1391 نسبت به تكمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته – محل اقدام کنند.

توجه 1: در تكمیل فرم انتخاب رشته – محل دقت كافی مبذول فرمائید زیرا پس از ارسال اطلاعات امكان تغییر، تبدیل و ویرایش فرم وجود ندارد.

توجه 2: مهلت اعلام شده قابل تمدید نبوده و عدم تكمیل فرم انتخاب رشته – محل به منزله انصرف از شركت در مراحل پذیرش دستیار تخصصی این دوره می باشد.»

گفتنی است: نتایج سی و نهمین آزمون دستیاری تخصصی هم اکنون بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی (www.sanjeshp.ir) قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha