مدیر بودجه معاونت درمان گفت: بیماران نیازمند به هرسپتین با ثبت نام در سایتwww.bcancer.ir از 80 درصد تخفیف برخوردار می شوند.

سلامت نیوز : رضا رضایی، مدیر بودجه معاونت درمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از سال گذشته با توجه به اینکه هزینه های بیماران سرطان سینه بسیار افزایش یافته بود با دستور وزیر مرکز مدیریت تحقیقات، آموزش و مراقبت از بیماری سرطان سینه راه اندازی شد و پروتکل درمانی بیماران سرطان سینه با نظر متخصصان محترم مربوطه به تمام مراکز درمانی ابلاغ شد.

وی افزود: پیرو آن با تشکیل کمیته های علمی، آسیب شناسی و دبیرخانه اجرایی آن مراکز درمانی کشور به ویژه قطب درمان بیماران سرطانی ملزم به درج اطلاعات بیمار سرطانی در سایت مربوطه شدند.مدیر بودجه معاونت درمان تصریح کرد: در صورتی که بیمار در این سایت ثبت نام شود از 80 درصد هزینه های داروی گران قیمت هرسپتین برخودار می شود. در حال حاضر نیز این سایت فعال است و تمام مراکز قطب درمان بیماران سرطانی موظف به رعایت دستورالعمل های صادره و درج نام بیماران در این سایت هستند.
وی تاکید کرد: با راه اندازی این سایت علاوه بر برخورداری مردم از تخفیف 80 درصدی، صرفه جویی بسیار زیادی در واردات این داروی گرانقیمت به کشور انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha