رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار عمر عبدی مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای یونیسف ، توجه به آموزه های مذهبی را عاملی مهم در رفع ظلم به کودکان و کنترل بیماریهای مهلکی چون ایدز عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی توصیه های اسلام در رعایت حقوق کودکان و توجه به خانواده را بسیار غنی بیان و تصریح کرد : انسان معاصر در حل بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در حوزه های اجتماعی با آن مواجه است به توصیه های  دین و توجه به آن نیاز احساس می کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نقش دانشمند علوم انسانی در کنار دین، نقش مکمل است و می تواند ثمر بخش باشد و باید اهتمام زیادی به تجهیزات و داروهای پیشرفته داشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی  ایدز را بلای قرن جدید عنوان و از اقدامات یونیسف در کنترل این بیماری در بسیاری از نقاط جهان تقدیر کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تجارب سازمانهای بین المللی به ویژه یونیسف در زمینه های مختلف را ارزشمند توصیف و بر انتقال این تجارب از طریق رسانه ها و تبلیغات برای استفاده مردم و مسئولان در نقاط مختلف دنیا تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار عمرعبدی مدیر منطقه ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای اسلامی و غیر متعهدها در ارتقای حقوق کودکان و مبارزه با بیماری ها تقدیر به عمل آورد.

وی سازمان یونیسف را نیازمند بهره گیری از مذهب و رهبران مذهبی در زمینه حقوق کودکان و ایدز عنوان و بر ارتباط با این گونه مراکز تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha