رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با مواد مخدر و شیوع آن را از اولویت های مهم سیاسی، اجتماعی، انسانی و مذهبی در شرایط کنونی عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دبیر کل و جمعی از مدیران ارشد ستاد مبارزه با مواد مخدر عصر امروز به مناسبت سالروز جهانی  مبارزه با سو ء مصرف و قاچاق مواد مخدر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی فقر اقتصادی و فرهنگی را از عوامل مهم ابتلا به مواد مخدر عنوان و اضافه کرد: ریشه های سیاسی و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی از ریشه های دیگر وجود مواد مخدر در ایران به ویژه از نوع صنعتی آن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، علاوه بر هزینه های اقتصادی ، هزینه های سیاسی و اجتماعی مواد مخدر برای جامعه  ایران را وسیع بیان و تصریح کرد: با بسیج امکانات و تمرکز مدیریتی که اکنون وجود دارد شرایط مطلوبی مشاهده می شود و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این میان نقش خود را در حوزه قوانین ایفا خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار سرد ار احمدی مقدم دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد  در مقابله با عرضه مواد مخدر و همکاری های بین المللی ، درمان معتادان و فعالیت در حوزه پیشگیری را از اهم اقدامات این ستاد عنوان کرد و با تشکر از تصویب سیاست هایکلی این بخش، خواستار تسریع در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام  شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha