مسئول جذب متخصصان خارج از كشور بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام كرد: دعوت از متخصصان تراز اول جهان به دلیل حجم وسیع تقاضای جانبازان جهت درمان در خارج از كشور برنامه ریزی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید دكتر "پیام عزیززاده" گفت: قرار است، از این پس یكی از متخصصان خارجی جهت درمان بیماران خاص از جمله جانبازان شیمیایی، مغز و اعصاب، دردهای مزمن، چشم، استومیلیت كولوركتال، ارولوژی و پروتز به ایران دعوت شود. عزیززاده كاهش هزینه، افزایش معاینات و تبادلات علمی بین پزشكان را از جمله مزیت‌های دعوت از متخصصان خارجی برای سفر به ایران ارزیابی كرد.
وی گفت: این پزشکان علاوه بر این كه با معاینه روزانه 15جانباز، هزینه اعزام آنان به خارج از كشور تا یك دهم كاهش می‌یابد، همچنین تازه‌ترین روش‌های درمانی را به پزشكان و پرستاران داخلی منتقل می‌كنند.
مسئول جذب متخصصان خارج از كشور بنیاد شهید با تاكید بر درمان جانبازان در كنار خانواده‌های آنان گفت: دعوت‌های دوره‌ای بنیاد از جراحان موجب بهبود وضعیت جسمی و روحی جانبازان و ایثارگران می‌شود.
دكتر عزیززاده با اشاره به نتایج مثبت معاینات دوره‌ای در گذشته، افزود:
معاینات انجام شده دوره‌های قبل باعث ارتقای سطح كیفی پزشكان كشور در درمان جانبازان و تقویت روحیه افزایش رضایتمندی بیماران شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha