متخصص پوست گفت:برخی از خانم‌ها چند ماه قبل از ازدواج برای حجیم کردن گونه از روش تزریق چربی به مطلب‌ها مراجعه می‌کنند که مهمترین عوارض آن را جابه جایی می‌توان نام برد.

سلامت نیوز : محمد مهدی حاج عبدالمجید متخصص پوست در گفت‌و گو با برنا اظهار داشت: بیشترین گروه سنی که برای پروتز لب و گونه به مطب‌ها مراجعه می‌کنند، بین گروه سنی 20 تا 30 سال هستند، به طوری که می‌توان گفت‌ برخی از خانم‌ها چند ماه قبل از ازدواج برای حجیم کردن گونه مراجعه می‌کنند.

متخصص پوست با اشاره به تزریق چربی برای حجیم کردن گونه ادامه داد: تزریق چربی هم نوع‌ها و شکل‌های مختلفی دارد که متاسفانه همه دست به کار این ماجرا شدند اما به هر حال برای این‌که ماندگاری داشته باشد باید از دانش فنی‌ استفاده کنند. حاج عبدالمجید افزود: تزریق چربی که در آن چربی از شکم یا نواحی بدن فرد گرفته شده، به صورت یا به سایر نواحی مورد نظر فرد تزریق می‌شود و امکان عوارض تزریق چربی به گونه در افراد بسیار نادر است؛ چرا که از بافت خود شخص استفاده می‌شود، اما در حالی که تنها عوارض استفاده از آن را می‌توان به جابه جایی اشاره کرد.وی در خاتمه تصریح کرد: درحالی که رعایت توصیه‎های بهداشتی در چند هفته اول سبب می‌شود تا این‌گون موارد به‌وجود نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha