پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 49209

رئیس مجلس روزگذشته لغو مصوبه دولت مبنی بر اختصاص ۱۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه وزارت بهداشت به وزارت راه را به رئیس قوه قضاییه، دیوان محاسبات کشور و رئیس سازمان بازرسی کشورنیزاعلام کرد.

کاری از دستمان برنمی‌آید
سلامت نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفت: رئیس مجلس روزگذشته لغو مصوبه دولت مبنی بر اختصاص ۱۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه وزارت بهداشت به وزارت راه را به رئیس‌جمهورابلاغ کرد.

"حسین علی شهریاری" در گفتگو با ایلنا گفت: رئیس مجلس لغو این مصوبه را به رئیس قوه قضاییه، دیوان محاسبات کشورو رئیس سازمان بازرسی کشور نیزاعلام کرد. وی همچنین درمورد عدم پرداخت 95 درصد از 50میلیارد تومان یارانه دارو به وزارت بهداشت گفت: وقتی که دولت 1150 میلیارد تومان از اعتبار وزارت بهداشت را به وزارت راه و شهرسازی اختصاص می دهد این مسئله که دیگر جای تعجب ندارد. رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان خاطرنشان کرد: عدم پرداخت 95درصد از یارانه دارو به وزارت بهداشت همانند همان انتقال بودجه این وزارتخانه به وزارت راه و شهرسازی است و فرقی نمی کند.

شهریاری با اشاره به لغو مصوبه دولت مبنی بر اختصاص ۱۱۵۰ میلیارد تومان از بودجه وزارت بهداشت به وزارت راه ازسوی رئیس مجلس تصریح کرد: رئیس مجلس این مصوبه را به دلیل این که خلاف قانون بود رسما لغو کرد. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که دولت به لغواین مصوبه تمکین کند افزود: مجلس اقدامات قانونی خود را در این راستا انجام داده است و دیگر کاری ازدستمان برنمی‌آید زیرا قوه قهریه‌ای نداریم. وی خاطرنشان کرد: تنها می‌توانیم به قوه قضاییه شکایت کنیم وانشاءالله این نهاد هم موضوع را رسیدگی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha