"9 سال زندگی" عنوان مستندی نمایش درمانی به نویسندگی و كارگردانی "میر كمال میرنصیری" است كه جمعه‌ها از شبكه تهران پخش می شود.

سلامت نیوز : میر كمال میرنصیری با بیان این مطلب گفت: این مستند كه ساخت آن 9 سال ( 1379-1388 )طول كشید ه است، در حقیقت‌پشت صحنه تدریجی روزهای نخستین ارتباط گیری با معلولان و پس از آن آماده سازی و تمرین نمایش‌های آنها ( و اما انسان و رستم و سهراب ) است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ میرنصیری هدف از ساخت این مستند نمایش درمانی را احیای عزت نفس معلولان و بازگرداندن آنها به زندگی عادی به عنوان یك شهروند ذكر و اضافه كرد: سعی ما در این مستند این بود كه بتوانیم توانمندی‌های فكری و روحی را آنها را تصویر بكشیم.وی ادامه داد: این مستند در حقیقت مقایسه روز اول و آخر این افراد است كه نتایج این نمایش درمانی ادامه تحصیل آنها در مقاطع عالی و ازدواج و بچه دار شدن آنها بود كه از این طریق امید به زندگی در آنها رونق گرفت.مستند نمایش درمانی " 9 سال زندگی" كه در آسایشگاه خیریه كهریزك تهیه شده است، زندگی 30 معلول جسمی حركتی است. این برنامه ساعت 16 و 10 دقیقه در یك فرصت 45 دقیقه‌ای از گروه تامین برنامه به روی آنتن می‌رود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha