جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 49274
سلامت نیوز: مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی گفت كه 20 هزار خیر در عرصه سلامت كشور فعال هستند و نیازهای بهداشتی و درمانی را در سال های اخیر پاسخگو بوده اند .

سید رضا نیری در گفت گو با ایرنا افزود: چهار هزار خیر عضو هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت كشور هستند و امور خیریه در عرصه بهداشت و درمان كشور را هدایت كرده اند.

وی افزود: در سال های اخیر 761 واحد درمانی و بهداشتی در كشور با صرف 10هزار میلیارد ریال توسط این خیرین احداث و راه اندازی شده است .

دبیر كل مجمع خیرین سلامت كشور گفت : خیرین استان فارس همواره از پیشگامان عرصه سلامت بوده اند و با تلاش و همت آنها مشكلات اساسی بهداشت و درمان در این استان رفع شده است .

وی ادامه داد : خیرین فارس در دهه اخیر دو هزار و 200میلیارد ریال در فعالیت های عمرانی و زیربنایی سرمایه گذاری كرده اند و موجب تشویق خیرین كشور شده اند .

نیری بیان داشت : مجمع خیرین تامین سلامت فارس به عنوان پیشگام در این عرصه فعالیت كرده و یك دهه پرافتخار را پشت سر گذاشته است .

وی گفت: مجمع خیرین تامین سلامت در سایر استان ها چهار سال پر خیر و بركت را پشت سر گذاشته و تلاش وافری در جهت رفع مشكلات بهداشت و درمان برداشته اند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha