در حال حاضر خرمشهر بدترین شرایط کشور را دارد و شهری که در آب آشامیدنی با تهران رقابت می‌کرد در حال حاضر بدترین آب خاورمیانه را دارد که واقعا نگران کننده است.

سلامت نیوز: منتخب مردم آبادان در مجلس نهم در سالروز فتح خرمشهر از مشکات امروز این خطه نکاتی را بیان کرد.

محمد سعید انصاری منتخب مردم آبادان در مجلس نهم در گفت‌وگو با قانون در ارتباط با وضعیت فعلی خرمشهر با گذشت 30 سال از سالروز آزادسازی آن گفت:خرمشهر نقطه‌ای از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران و از آن همه مردم ایران است و اینگونه نیست که تصور شود تنها به خوزستانی‌ها تعلق دارد.اگر بخواهیم که از خرمشهر به نیکی یاد کنیم باید بدانیم که خرمهشر هنوز که هنوز است پس از 30 سال اوضاع بسیار ناراحت کننده‌ای دارد که جای نگرانی است.

مردم خرمشهر از همه دولت‌ها گله دارند

وی ادامه داد:مردم پاک خرمشهر امروز از همه دولت‌های گذشته و حال گله‌مندند.در این دوره نیز ما به دنبال وحدت همه نمایندگان استان خوزستان هستیم. خرمشهر تنها نباید یک نماینده داشته باشد بلکه خوزستان 18 نماینده دارد که همه آن‌ها باید نماینده خرمشهر باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:وضعیت نابسامانی‌های شهر خرمشهر کم و بی‌ارزش نبوده و بسیار زیاد است که نگرانی بیش از حدی در مورد آن‌ها وجود دارد.من نیز با توجه به سابقه نمایندگی که دارم می‌دانم که خرمشهر و آبادان یکی هستند.در حال حاضر آب آشامیدنی خرمشهر وضعیت به شدت نابسامانی دارد و بعید می‌دانم که تا یک سال آینده نیز این وضعیت درست شود مگر اینکه فرجی صورت بگیرد و دولت تمام توان خود را برای حل مشکل آب خرمشهر بگذارد.
 

خرمشهر بدترین آب آشامیدنی خاورمیانه را دارد
انصاری یادآور شد:از پروژه‌هایی همچون پروژه "آب غدیر" صحبت می‌شود در حالیکه پروژه‌های زیادی از این دست اجرا شد اما وضعیت آب خرمشهر درست نشده است.در حال حاضر خرمشهر بدترین شرایط کشور را دارد و شهری که در آب آشامیدنی با تهران رقابت می‌کرد در حال حاضر بدترین آب خاورمیانه را دارد که واقعا نگران کننده است.
 

مردم روستاهای آبادان و خرمشهر شب تا صبح برق ندارند

منتخب مردم آبادان در مجلس نهم با اشاره به مشکل قطعی برق در خرمشهر و آبادان خاطرنشان کرد:ما در حال حاضر با مشکل قطعی برق نیز مواجه هستیم و مردم انتقادات و اعتراضات بسیاری به این موضوع دارند.کشش برق در این شهرها ضعیف است و وزارت نیرو قطعا باید توجه خاصی به این امر کند.ایستگاه‌های تقویت برق باید افزایش پیدا کنند و برق را به صورت لازم تقویت کنند چراکه ما تابستان بسیار بدی در پیش داریم .در حال حاضر البته اقدامات دیگری صورت می‌گیرد از جمله اینکه در حال تعویض سیم‌های پنج رشته‌ای به کابل هستند که هرچند کار پسندیده‌ای است اما کاری ضعیف است.
به گفته وی وزارت نیرو باید در این امر دقت لازم را داشته باشد چراکه در حال حاضر مردم روستاها شب تا صبح بی‌برق هستند و مسئولین اجرایی کشور نباید به علت خودداری از پرداخت حقوق برخی از پرسنل از نگه‌داری کارمندان شیفت شب خود ،به صورت کلی شیفت شب را تعطیل کنند.
انصاری تصریح کرد که لحظه‌ای بی‌برقی در خرمشهر و آبادان قابل تحمل نیست چراکه با این قطعی برق یخچال‌ها و سایر لوازم خانگی مردم دچار مشکل می‌شود که ما این مساله را در مجلس نهم دنبال می‌کنیم.انتظار می‌رود وزارت نیرو توجه خاصی به آبادان و خرمشهر داشته باشند.‌
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha