امشب شورای عالی نظام پزشکی درجلسه‌ای در مورد تعرفه‌های خدمات پزشکی بحث خواهد کرد زیرا می‌خواهیم ببینیم پیشنهادی که دراین راستا داده‌ایم به کجارسیده است.

تعیین تعرفه‌های خدمات پزشکی هنوز به جایی نرسیده است
سلامت نیوز : عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: تعرفه‌های خدماتی پزشکی هنوز به جایی نرسیده است والان نمی‌توانیم چیزی درمورد آن بگوییم.

"اسماعیل ابراهیمی" در گفت‌و‌گو با ایلنا در زمینه اعلام تعرفه‌ درمان بخش خصوصی از سوی سازمان نظام پزشکی گفت: با توجه به تورم، گرانی و موضوع یارانه‌ها، شورای عالی نظام پزشکی پیشنهادی مبنی برافزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌های خدمات پزشکی ارائه داد. وی خاطرنشان کرد: اما وزارت بهداشت نسبت به این پیشنهاد خیلی حرف دارد و به نظر می‌رسد شخص وزیر بهداشت نیز از این پیشنهاد راضی نیست.

عضو شورای عالی نظام پزشکی در مورد اظهارات معاون درمان وزیر بهداشت مبنی بر غیرقانونی دانستن تعرفه گذاری ازسوی سازمان نظام پزشکی و شکایت از این سازمان به دیوان عدالت اداری گفت: سازمان نظام پزشکی حتی می‌تواند برای تعرفه‌های پزشکی دولتی هم پیشنهاد ارائه بدهد و این دلیلی برای عصبانیت ندارد. ابراهیمی خاطرنشان کرد: البته آقای امامی رضوی از طرفی درست می‌گوید زیرا سال گذشته مجلس تصویب کرد که وزارت بهداشت تعرفه خصوصی را همانند تعرفه دولتی تعیین کند.

وی از تشکیل جلسه شورای عالی نظام پزشکی به منظور بحث پیرامون تعرفه خدمات پزشکی خبرداد و افزود: امشب شورای عالی نظام پزشکی درجلسه‌ای در مورد تعرفه‌های خدمات پزشکی بحث خواهد کرد زیرا می‌خواهیم ببینیم پیشنهادی که دراین راستا داده‌ایم به کجارسیده است. عضو شورای عالی نظام پزشکی ادامه داد: همچنین دراین جلسه راهکارهای برون رفت ازنابسامانی‌های به وجودآمده درتعیین نرخ تعرفه‌های پزشکی بررسی خواهد شد. وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا هر ساله در تعیین نرخ تعرفه خدمات پزشکی شاهد نابسامانی هستیم افزود: متاسفانه همه ساله این نابسامانی‌ها وجود دارد و این موضوع را باید از مسئولان وزارت بهداشت وبزرگان بپرسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha