متخصصان اطفال تاكید كردند آهن رباهای كوچك كه از اسباب بازی‌ها و سایر وسایل و ابزار كاری بزرگسالان جدا می‌شوند اگر در دسترس كودكان قرار بگیرند ممكن است باعث خفگی در كودكان شوند و یا حتی در صورت بلعیده شدن نیز برای دستگاه گوارش، خطرناك هستند.

سلامت نیوز : متخصصان اطفال تاكید كردند آهن رباهای كوچك كه از اسباب بازی‌ها و سایر وسایل و ابزار كاری بزرگسالان جدا می‌شوند اگر در دسترس كودكان قرار بگیرند ممكن است باعث خفگی در كودكان شوند و یا حتی در صورت بلعیده شدن نیز برای دستگاه گوارش، خطرناك هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این متخصصان هشدار دادند اگر این تكه‌های كوچك آهن رباها توسط كودكان بلعیده شوند، می‌توانند به معده و مجاری گوارشی آنها آسیب‌های جدی وارد كنند.متخصصان آكادمی اطفال آمریكا دستورالعمل‌هایی را برای والدین ارائه كرده‌اند تا به آنها در پیشگیری از این قبیل حوادث احتمالی در كودكان كمك كنند.این متخصصان تاكید دارند: هرگز به نوزادان و كودكان خردسال و كم سن خود اجازه ندهید با وسایلی بازی كنند كه دارای آهن ربا هستند. - از كودكان بزرگتر نیز هنگام بازی كردن با وسایل دارای آهن ربا به دقت مراقبت كنید. - از خریدن وسایل یا اسباب بازی‌ها كه تكه‌های زیاد آهن ربا دارند خودداری كنید چون كنترل تكه‌های گمشده آهن ربا در این شرایط دشوار است. - نوجوانان خود را نیز از خطرات جدی استفاده از آهن ربا در وسایل برنده و رعایت احتیاط‌های لازم آگاه كنید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha