معاون بهداشتی وزیر بهداشت با تأکید بر اجرایی شدن برنامه ملی پزشک خانواده در همه استانها از مهر امسال از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان تا دو ماه دیگر در همه استانها خبر داد.

سلامت نیوز : علیرضا مصداقی نیا، امروز در آخرین دقایق نشست خبری هفته دخانیات در وزارت بهداشت حاضر شد و از اجرایی شدن برنامه ملی پزشک خانواده در همه استانهای کشور تا اواخر شهریور یا اوایل مهر امسال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی همچنین گفت: نرم افزار پرونده الکترونیک سلامت نیز از یک تا 2 ماه آینده در تمام استانهای کشور حتی تهران فعال می‌شود و به تدریج همه ایرانیان صاحب یک پرونده الکترونیک سلامت می شوند که تمام اطلاعات مربوط به سلامت آنان در آ‌ن درج می‌شود و در اقصی نقاط کشور با رعایت ضریب امنیتی اطلاعات آن قابل دسترس است.مصداقی نیا سال گذشته در همین نشست از حذف عرضه سیگار در دکه های روزنامه فروشی طی 3 ماه بعد از نشست خرداد 90 خبر داده بود که هنوز اجرایی نشده است. وی در آخرین دقایق این نشست خبری هنگام مواجه شدن با این پرسش خبرنگاران که چرا این وعده اجرایی نشده است گفت: می‌دانستم که چنین سوالاتی می‌پرسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha