به گفته ی معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری تهران تصویب طرح تعرفه گذاری خدمات و كارانه های پرستاری به نفع بیماران و پرستاران است چرا كه این طرح باعث تفكیك فعالیت ها و اقدامات پرستاری می شود.

محمد شریفی مقدم معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: از خصوصیات بارز این طرح می توان به فراگیر بودن این طرح اشاره كرد به طوری كه این طرح برای تمامی پرستاران بیمارستان ها و مراكز درمانی كه به نوعی شامل ماده 16 نظام پرستاری می شوند قابل اجرا است.
وی این طرح را بیشتر به نفع پرستاران خصوصی اعلام كرد و گفت: پرستاران بخشهای دولتی مبلغی را به عنوان طرح كارانه دریافت می كنند اما قطعا این طرح بیشتر به نفع پرستاران بخش خصوصی است.
شریفی مقدم تصریح كرد: سازمان نظام پرستاری آمادگی دارد از فردا دهم تیر آیین نامه اجرایی این طرح را به كمك وزارت بهداشت و درمان و سازمان رفاه و تامین اجتماعی تدوین كرده و آن را ارائه كند هر چند كه سازمان نظام پرستاری استانداردهای پرستاری را تدوین كرده و كتابی با عنوان این نام را در اختیار پرستاران قرار داده و تعرفه های پرستاری را مشخص كرده است.
معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری یادآور شد: صبح امروز نهم تیر مسئوولان نظام پرستاری و رابطان این صنف در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و شاهد تصویب این طرح از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha