انتخابات انجمن دندانپزشکی ایران با حاشیه‌های فراوان برگزار شد. عده‌ای از دندانپزشکان حاضر در جلسه تعداد زیاد شرکت کنندگان را بیش از آنکه دغدغه صنفی و علمی بدانند رنگ و بوی سیاسی و افزایش جاه طلبی قلمداد کردند اما در همین میان تعدادی دیگر معتقد بودند این حضور نشانه افزایش مشارکت در انجمن‌های تخصصی است.

یکسال گذشت؛ از انتخابات انجمن دندانپزشکی چه خبر!
سلامت نیوز : دکتر مصطفی فاطمی متخصص مواد دندانی در گفت‌و‌گو با سینانیوز در رابطه با انجمن دندانپزشکان ایران اظهار کرد: «در این دوره از انتخابات انجمن دندانپزشکی ایران بیشترین میزان استقبال را در سال‌های اخیر شاهد بودیم. شاید اصطلاحی که به عنوان بی‌نظمی اطلاق می‌شود به دلیل اینست که انتظار تا این حد حضور وجود نداشت.»

وی ادامه داد: «بعد از حضور جمع بسیاری از دندانپزشکان امکان تغییر مکان وجود نداشت و فضای موجود شلوغ بود اما این بدان معنا نیست که تقلبی صورت گرفته است.» این عضو انجمن دندانپزشکان ایران در توضیح نفی تقلب گفت: «رای گیری به گونه‌ای بود که یک لیست به صورت مشخص و کامل رای آورد و تعداد تعرفه‌هایی که به صندوق ریخته شده از آنچه ثبت نام کردند کمتر بوده است.» این متخصص مواد دندانی با اشاره به اینکه ممکن است خطاهایی صورت گرفته باشد اما تقلب نبوده است، توضیح داد: «انجمن حاضر است که تمام آرای ماخوذه را با فیش‌های موجود مطابقت بدهد.» دکتر فاطمی گفت: «هنوز هئیت مدیره گذشته فعالیت می‌کند و منتخبان جدید حکم نگرفته‌اند. از سویی انتخابات هنوز هم ابطال نشده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha