سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴

مرد روانی در واشنگتن دختربچه 2 ساله نامزدش را پس از آزار حیوانی در وان حمام خفه کرد.

سلامت نیوز :مرد روانی در واشنگتن دختربچه 2 ساله نامزدش را پس از آزار حیوانی در وان حمام خفه کرد. جیمز ریدر 25 ساله بار‌ها وقتی نامزدش به محل کار می‌رفت به آزار و شکنجه دختربچه 2 ساله او می‌پرداخت تا این که یک روز وقتی از صدای گریه بچه خشمگین شد، دختر 2 ساله بی‌گناه را به حمام برد و در وان حمام غرق کرد. این مرد شیطان‌صفت سپس با یک حوله پیکر بی‌جان دختر را از وان حمام درآورد، با پلیس تماس گرفت و گفت که کودک 2 ساله نفس نمی‌کشد. جیمز ریدر که با دیدن پلیس بسیار مضطرب به نظر می‌رسید، گفت: مادر دختربچه نگهداری از این کودک را به من سپرده بود تا این که دختر بازیگوش در اتاق را باز کرد و به سمت حمام فرار کرد. وقتی برای بردن حوله به حمام رفتم، دیدم دختربچه در زیر آب وان افتاده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد که کودک بار‌ها با آزار و شکنجه بدنی روبه‌رو بوده است. پلیس سپس با تحقیق از همسایه‌‌ها پی برد که آنها از مدت‌‌ها قبل صدای گریه‌‌های دختربچه را می‌شنیدند اما نمی‌دانستند که دلیل گریه‌‌های مداوم دختربچه چیست و چندین بار وسوسه شده بودند تا با کلانتر محل تماس بگیرند.
دادگاه واشنگتن جیمز ریدر 25 ساله را به اتهام شکنجه دختربچه 2 ساله و مرگ وی محاکمه خواهد کرد. جاناتان مایر دادستان دادگاه گفت: صدمات وارد شده به کودک نوپا واقعاً وحشتناک بود. این یکی از بد‌ترین انواع کودک‌آزاری است. مادر این کودک هم به خاطر غفلت از شرایط نگهداری کودک متهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha