یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 4975

کارگاه بررسی جایگاه هیستروسکوپی در ناباروری 21 تیرماه جاری در پژوهشکده فناوری های نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی "ابن‌سینا" برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، این کارگاه که توسط مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی تولید مثل پژوهشکده ابن سینا برگزار خواهد شد، از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار است.

دکتر افسانه محمدزاده، متخصص زنان، زایمان و نازایی و دبیر علمی کارگاه گفت: این کارگاه با هدف آشنایی متخصصین زنان با اصول هیستروسکوپی و جایگاه آن در درمان اختلالات منجر به ناباروری نظیر چسبندگی های رحم - فیبروم زیر مخاطی، اختلالات ساختمانی رحم و همچنین آشنایی متخصصین زنان و ناباروری با جایگاه هیستروسکوپی در تشخیص و درمان  سقط مکرر و شکست مکرر لانه گزینی در ICSI/IVF برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی بیشتر متخصصین ناباروری در جهت درمان بیماران نابارور با شیوه های جراحی پیشرفته از دیگر اهداف این کارگاه  است.

محمدزاده اظهار داشت: این کارگاه در بخش تئوری، اصول اولیه هیستروسکوپی و موارد بکارگیری آن و در بخش عملی، اعمال جراحی هیستروسکوپی بر روی بیماران انجام و جزئیات عمل جراحی از طریق سیستم ویدیویی برپا می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha