چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹

عضو هیات امناء جمعیت خیریه حمایت از بیماران استان زنجان خبر از تشکیل پرونده برای 300نفر از بیماران در استان داد.

سلامت نیوز : عضو هیات امناء جمعیت خیریه حمایت از بیماران استان زنجان خبر از تششکیل پرونده برای 300نفر از بیماران در استان داد.

حاج احمد شکوریان عضو هیات امناء انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس در اولین همایش وگردهمایی بزرگ این انجمن در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان به همت دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی استان زنجان بمناسبت روز جهانی ام اس با ارائه گزارش از نحوه تشکیل و فعالیت سه ساله این انجمن در استان زنجان با اشاره به تشکیل 300پرونده از این گرده بیماران گفت:یکی از وظایف اصلی این انجمن تامین دارو های مورد نیاز این گروه از بیماران است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ شکوریان با اشاره به قیمت سرسام آور داروهای مورد نیاز این گروه از بیماران خبر از قیمت 300-200هزار تومانی قیمت داروهای ام اس داد. وی با اشاره به اینکه این جمعیت در ماههای اخیر بالغ بر 50 میلیون تومان کمک در این راستان داشته است. عضو هیات امناء از جمله فعالیتهای این انجمن را در تامین سبد غذایی برای بیماران ،خدمات ورزشی نظیر استخر شنا،ویوگا وبزگزاری همایشها برشمرد وافزود:این انجمن دارای کمکهای مطلوب از طرف خیرین استان در این زمینه بوده است.


وی در ادامه تهیه وتامین زمین مجمع درمانی برای این بیماران را در جهت پاسخگویی به نیازهای این بیمارن را منطقه شمالغرب در اینده را مناسب ومطلوب عنوان وراه اندازی سایت جمعیت را در این زمینه مهم واساسی ارزیابی کرد. شکوریان در بخشی از سخنان خود با اشاره به ارائه صبحانه وعصرانه سالم را به همت کمیته بانوان را با هدف اجرای طرحهای خود کفایی واطلاع رسانی برای شناسایی وجلب مشارکتهای مردمی را از جمله اعداف در این زمینه برشمرد. وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی بیماران ام اس را در سطح استان مطلوب ارزیابی کرد وافزود:این بانک اطلاعاتی می تواند در زمینه های اجتماعی وفردی برای ارائه خدمات بهتر به بیمارن مهم واساسی باشد. عضو هیات امناء جمعیت بیمران ام اس در استان زنجان پیش بینی شعبات جدید رابرای رفاه وآرامش بیماران برای جلوگیری از مراجعه اجباری به مرکز وجذب مشارکتهای مردمی وخیرین را در این راستا مهم برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha