مدیر کل روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در صورت بروز مشكلات پزشكی شهروندان می‌توانند به یكی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را دریافت كنند.

سلامت نیوز : حسن عباسی در گفت‌وگو با برنا درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی اورژانس تهران برای مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: اورژانس تهران همچون سال‌های گذشته در این ایام در محل مرقد امام حضور می‌یابد و به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: 60دستگاه آمبولانس و 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 4 دستگاه موتور چهار چرخ و 10 موتور آمبولانس در محل مرقد امام خمینی از ظهر روز جمعه تا پایان مراسم مستقر و در آماده باش کامل به سر می برند. وی با بیان این که در واحدهای سیار600پرسنل اعم از پرستار و پزشک حضور دارند، تصریح کرد: حدود 150 آمبولانس‌‎های اعزام شده از شهرستان‌ها به همراه کاروان‌ها نیز در عوارضی تهران- قم ساماندهی می‌کنند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود. عباسی با اشاره به حضور 30 دستگاه آمبولانس از مراکز خصوصی در پایان افزود: علاوه بر استقرار واحد‌های سیار، تمامی پایگاه‌های شهری تهران در آماده باش کامل خواهند بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha