با توجه به اینکه از هر ۵ زن، ۴ زن به خرید کردن اعتیاد دارند. پژوهشگران آمریکایی دریافتند که یک داروی مورد استفاده در درمان بیماری آلزایمر چه بسا می‌تواند به درمان معتادان به خرید کمک کند.

سلامت نیوز :پژوهشگران دانشگاه مینسوتا دریافتند: معتادان به خرید که داروی ویژه درمان آلزایمر را در جریان آزمایشها مصرف کردند، ساعات کمتری را در خرید گذارنده و پول کمتری خرج کردند.

بر پایه این گزارش، 4 زن از مجموع هر پنج زن از مشکل اعتیاد به خرید رنج می‌برند و این مشکل فقط در عدم کنترل تمایل خودشان برای خرید نیست بلکه آنها اشیائی می‌خرند که نیازی به آن ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ روانشناسان داروی موسوم به ممانتین را آزمایش کردند که به عنوان داروی جلوگیری از وخامت حال بیماران آلزایمر از متوسط به حاد شناخته شده است.این آزمایش های کلینیکی بعد از 8 هفته نشان داد زمانی را که زنان و مردان مصرف کننده این دارو در خرید گذارند همراه با پولی که خرج کردند، کاهش یافته است.بر پایه این گزارش، علایم مشکل به طور کلی به نصف کاهش یافت و عملکرد مغز در ارتباط با تمایل، ایده ها و رفتار بهبود یافت.اعتیاد به خرید بر خلاف اعتیاد به مواد مخدر خیلی شناخته شده نیست و در سطح جامعه کمتری به آن پرداخته می‌شود.در این تیپ شخصیتی اصلاً بحث نیاز و ضرورت‌های زندگی مطرح نیست بلکه بحث نیاز درونی است؛ نیازی که به صورت غیرمنطقی و نامعقولی فرد را وادار به خرید می‌کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha