آمارهای دولت انگلیس نشان می‌دهد که سطح افسردگی کودکان انگلیسی به زیر ۵ سال رسیده است و هر ساله 10 درصد بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

سلامت نیوز : نهاد خدمات سلامت ملی انگلیس (NHS) اعلام کرد: شماری روز افزونی از کودکان زیر ۵ سال انگلیس تحت درمان افسردگی قرار دارند و شمار آنها سالانه 10 درصد افزایش می‌یابد.

نهاد خدمات سلامت ملی انگلیس (NHS) افزود: این آمار متعلق به شهرهای ساوث همپتون و ساوس پورت است و نشان می‌دهد که بین ماه سپتامبر سال 2010 میلادی تا اوت سال 2011 میلادی 342 کودک دچار افسردگی به این نهاد ارجاع شده‌اند.بر اساس این آمار، 378 بیمار دیگر زیر 16 سال نیز برای دریافت درمانهای سلامت عقلی از جمله درمان رفتار ادراکی، مدیریت نگرانی، هنری و بازی درمانی ارجاع شده اند که کمترین آنها دو سال سن داشته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ باربرا اینکسون، متخصص روانشناسی بالینی کودک در نهاد خدمات سلامت ملی انگلیس گفت: میانگین اختلالات احساسی از جمله افسردگی، اختلال اضطراب و وسواس جبری رو به افزایش است.به گفته اینکسون، آنها افزایش سالانه‌ای به میزان 10 درصد در ابتلای کودکان به این مشکلات ملاحظه می‌کنند.

اما در ایالت ساسکس، نهاد خدمات سلامت ملی انگلیس اعلام کرد که نزدیک به 330 کودک زیر 11 سال و 830 فرد بین 12 و 18 سال را به خاطر ابتلا به افسردگی، اضطراب یا هر دو درمان کرده است.کارشناسان گفتند: این کودکان به علت بیکاری و مشکلات مالی و اعتیاد والدین در معرض فشار روز به افزایش قرار دارند.نمایندگان پارلمان انگلیس در فوریه گذشته 22 میلیون لیره استرلینگ دیگر برای درمان مشکلات سلامت عقلی کودکان اختصاص دادند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha