رییس بیمارستان شفایحیاییان گفت: به دلیل هزینه بالای پروتزهای مفصل زانو و تحت پوشش بیمه نبودن آن، نزدیک به 50 درصد افراد کاندید تعویض مفصل از جراحی منصرف می شوند.

سلامت نیوز : دکتر داود جعفری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: هم اکنون در این بیمارستان هفته ای 3تا 4 جراحی تعویض مفصل زانو انجام می گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که این بیماران دارند بحث هزینه بالای پروتزهای مفصل است. در حال حاضر قیمت هر پروتز نزدیک به پنج میلیون تومان است که با افزایش قیمت دلار نیز این میزان افزایش می یابد و تحت پوشش بیمه هم نیست.وی تصریح کرد: بیشتر بیمارانی که به این بیمارستان ارجاع می شوند نیاز به مفصل زانو دارند به دلیل اینکه این بیمارستان، مرجع بوده و از کل کشور به این بیمارستان مراجعه می کنند اما متاسفانه مشکلات مالی به بیماران اجازه جراحی را نمی دهد.رییس بیمارستان شفا یحیاییان اظهار کرد: بیش از 50 درصد افرادی که کاندید جراحی هستند به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه پروتز از جراحی انصراف می دهند. باید هزینه های پروتز تحت پوشش بیمه قرار گیرد تا تمامی افراد امکان جراحی و تعویض مفصل را داشته باشند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هيوا ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    5 0
    باعرض سلام خسته نباشيد مي خواستم بدونم چرا به پذيرش زنگ مي زنيم برنمي داريد مگه ما مسخره شماييم ما براي يه سوال از شهرستان كه نميشه بيايم اونجا لطفا رسيدگي كنيد