مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به طور کامل تحت پوشش کامل خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی قرار می گیرد.

سلامت نیوز :متن اطلاعیه اورژانس تهران در خصوص بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به این شرح است:

مرکز اورژانس تهران به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برگزاری مراسم ارتحال، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به اطلاع می رساند به منظور پوشش کامل خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مجموعه ای از یگان های بهداشتی و امدادی – درمانی به شرح ذیل در موقعیت های از پیش تعیین شده مستقر می گردند و در راستای ارائه خدمت به زائران و میهمانان محترم خاص در مراسم فعالیت خواهند نمود.

  همچنین تسهیلات و تدابیر لازم در غالب فرایندهای عملیاتی در حوزه های بهداشت و درمان جهت ارائه هرچه مطلوب تر خدمات یاد شده تدوین و فراهم گردیده است. عناوین مهم تجهیزات و امکانات درنظر گرفته شده برای این برنامه عبارتست از:
1- 60 دستگاه آمبولانس ویژه اورژانس 115 به همراه 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتور سیکلت چهار چرخ ATV و 10 دستگاه موتورلانس که از ساعت 14 روز سیزدهم خرداد ماه در محوطه حرم مطهر مستقر می شوند.
2-  علاوه بر یگانهای عملیاتی مورد اشاره، هر کاروان اعزامی از شهرستان ها را یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 همراهی خواهد کرد که در نهایت این آمبولانس ها نیز در سایت های از پیش تعیین شده مستقر شده و به صورت آماده به خدمت جهت انجام مأموریت های محوله ساماندهی می شوند.
3- تعداد 30 دستگاه آمبولانس متعلق به واحدهای خدمات آمبولانس خصوصی نیز ساماندهی و در ایستگاه متروی شوش مستقر می شوند تا در قالب برنامه از پیش طراحی شده جهت پشتیبانی چرخه عملیات در مواقع اضطراری احتمالی وارد عمل شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha