تحقیقات نشان داده، افرادی که برای درمان به یک پزشک (مکان خاص) مراجعه می‌کنند نیازشان به خدمات اورژانس کمتر می‌شود و به عبارت دیگر؛ هزینه‌های درمانیشان کاهش یافته و در ‌‌نهایت رضایتمندی ان‌ها نیز افزایش می‌یابد.

جایگاه واقعی پزشکان عمومی با اجرای پزشک خانواه مشخص می‌شود
سلامت نیوز :  جایگاه واقعی پزشکان عمومی با اجرای پزشک خانواده مشخص می‌شود. عضو هبات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سمینار بازآموزی اجرای نسخه ۰۲ پزشک خانواده گفت: عدالت درسلامت، پیشگیری از بیماری‌ها، ارتقاء سلامت، اصلاح نظام سلامت، حذف تقاضای القایی، جهاداقتصادی و افزایش کارآمدی، ارتقاء کیفیت خدمات سلامت، تولید خدمات سلامت ملی و ارتقاء سلامت فرد، خانواده و جامعه از مهم‌ترین اهداف و مزایا و فواید این طرح است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛محمود وکیلی با اشاره به افزایش تخصص گرایی در کشور ادامه داد: در جامعه امروز گرایش مردم به متخصصان رشد زیادی پیدا کرده و پزشکان عمومی جایگاه‌شان ضعیف شده است. وی همچنین با اشاره به رشد هزینه‌های تجهیزات پزشکی در حال حاضر گفت: این مهم باید در کشور مدیریت شود. این متخصص پزشکی اجتماعی تصریح کرد: تحقیقات نشان داده، افرادی که برای درمان به یک پزشک (مکان خاص) مراجعه می‌کنند نیازشان به خدمات اورژانس کمتر می‌شود و به عبارت دیگر؛ هزینه‌های درمانیشان کاهش یافته و در ‌‌نهایت رضایتمندی ان‌ها نیز افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha