رییس بیمارستان مدرس گفت: مردم از روش‌های درمانی مرسوم پزشكی خسته شده‌اند، بنابراین از روش‌های عجیب و غریب مانند انرژی‌ درمانی استقبال می‌كنند.

مردم از روش‌های درمانی مرسوم پزشكی خسته شده‌اند
سلامت نیوز : دكتر عبدالحمید باقری در«سمپوزیوم سازه‌های آرتروز زانو» كه امروز در بیمارستان شهید مدرس برگزار شد، افزود: فعالیت كم فیزیكی یكی ازعلل افزایش بیماری‌های قلبی است و این در حالی است كه بیماری‌های قلبی در حال افزایش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: با پیشرفت فناوری و تغییر روش‌های زندگی، اطلاعات از جسم انسان نسبت به دهه‌های گذشته و حتی سال‌های اخیر تفاوت پیدا كرده است. پیش از این بیماری‌های مربوط به بدن انسان كمتر مطرح بود و بیشتر نگرانی‌ها، مربوط به بیماری‌هایی مانند عوارض عفونی بود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ باقری تصریح كرد: روش‌های غلط زندگی باعث افزایش ابتلاء به بیماری‌های اسكلتی ماسكولار و آرتروز شده است. طب فیزیكی نسبت به سایر رشته‌های پزشكی كمتر با روش‌های دارویی و آزمایشی سر و كار دارد، اما در حال حاضر به علت تغییر روش زندگی مطرح‌تر از گذشته شده است.وی با تاكید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه روش‌های تهیه فعالیت‌های فیزیكی، اظهار كرد: بخش بزرگی از رسالت ما ترویج فرهنگ صحیح درست نشستن، درست خوابیدن و در كل فعالیت صحیح است.باقری در پایان اظهار كرد: توسعه فعالیت‌های آموزشی در مراكز درمانی، رویكرد جدید ما محسوب می‌شود و این كار یكی از رسالت‌های اصلی بخش‌های دانشگاهی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha