جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 50736
سلامت نیوز: زمانی كه در داخل آب ورزش می كنید، ماهیچه های شكمی درحال كار كردن و بزرگ شدن هستند. درگیری ماهیچه ها و بزرگ شدن آنها به این علت است كه آنها سعی می كنند تا تعادل افراد را در آب حفظ كنند. افراد می توانند در آب بدون وجود هیچ مانع و یا كشش جاذبه ای به حركت خود ادامه دهند.

درحالی كه تمام افراد می توانند از مزایای ورزش در آب سود ببرند، راه رفتن و حركات ورزشی در آب برای مادران و خانم های باردار ایده آل خواهد بود. محیط آرام و لذتبخش آببه خانم های باردار این توانایی را می دهد تا حركات ورزشی را بیشتر از زمانی كه در خشكی هستند تكرار كنند. این به این معنی است كه خانم ها خود را به تحرك و تمرین بیشتر دعوت می كنند اما بوسیله آب می توانند تمرینات اضافه خود را با اطمینان خاطر بیشتر انجام دهند. علاوه بر این، فشار آب باعث تسكین ورم هایی می شود كه برای بعضی از خانم ها شرایط بدی را بوجود می آورند. حركت دادن بازوها و پاها در برابر استقامت های آب همانند حركات ماساژ است.
حفظ آب بدن در حد استاندارد مسئله مهمی است كه زنان باردار باید در حین انجام نرمش و ورزش در آب به آن توجه كنند، زیرا حتی در هنگام انجام دادن تمرینات در آب نیز بدن عرق كرده، مایعات خود را از دست داده و كم شدن آب بدن منجر به انقباضات رحمی خواهد شد. به همین منظور پیشنهاد می شود تا یك بطری آب كنار استخر بگذارند و در طول تمرینات داخل آب ذره ذره از آن بنوشند.
همچنین به خانم ها پیشنهاد می شود برای جلوگیری از گرمازدگی از كلاه شنا استفاده نكنند. اما در استخرهای روباز بهتر است از كلاه های بزرگ و كرم ضد افتاب استفاده كنند.

منبع: نی نی سایت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha